Holographic Human Element predstavljaju album prvijenac “Philophobia”

by stu 7, 2017Domaća glazba, Nova izdanja, Vijesti

Travnički trojac Holographic Human Element predstavlja album prvijenac “Philophobia” te videospot pjesme “Running Away, Reaching for”. Holographic Human Element je instrumentalni bend koji svira eksperimentalnu glazbu i modernu klasiku protkanu elementima new age-a i progresivnog post-rocka. Vodi vas na jedinstven put uvida u vaše vlastite osjećaje. Osnovani su 2011. godine i od tada odsvirali brojne koncerte diljem Europe te osvojili nagrade na nekoliko festivala, od kojih se posebno ističe pobjeda na Zaječarskoj gitarijadi, koju su izborili u konkurenciji 218 bendova. HHE su Tihana Martinović (klavijature), Adnan Đonlić (gitare) i Ajdin Škulj (bubnjevi).

Album „Philophobia“ duboko propituje odnose među ljudima na fundamentalnom nivou. Iako su članovi Holographic Human Elementa mladi, vjeruju da nešto nije u redu s ljudima. Živeći u svijetu s toliko resursa i različitosti, ljudi ih ne smatraju nečim za uživanje i slavljenje, već za preziranje i nešto oko čega će se voditi borba. Ljudi u globalu nisu sretni. U osam kompozicija HHE predstavlja svoje viđenje roditeljstva, bratstva i sestrinstva, prijateljstva, društva, snova i ljubavi. Album je snimljen u Alter Art Studiju u Travniku, snimku, miks, mastering i glazbenu produkciju potpisuju članovi benda Holographic Human Element, koji su i autori glazbe, tekstova i aranžmana svih pjesama (osim “Kad rasteš” – glazba i tekst Puls Asfalta, aranžman HHE). Uz album, HHE predstavlja i videospot “Running Away, Reaching for”, kojeg je režirao Adnan Đonlić, snimio Adin Pinjo, editirao i producirao Alen Riđić, dok su u spotu glumili Anes Sojtarić, Ajdin Škulj i Darko Saračević.

Članovi Holographic Human Elementa o albumu “Philophobia” kažu:

Ajdin Škulj: “Philophobia je nastala jako davno u svima nama, jer nikad nismo prihvatali podjele koje su nam drugi nametali krenuvši od religioznih, nacionalnih, rasnih ili nekih banalnih stvari kao što je način odijevanja. Nastala je najviše kao bunt protiv svih tih podjela, jer smo mi u bendu svi različitih opredjeljenja i to funkcioniše jako dobro.”.

Adnan Đonlić: “Philophobia u muzičkom smislu predstavlja razumijevanje/suočavanje, otpor i borbu protiv iste. Nastala je kao savršena riječ koja opisuje stanje ljudskih odnosa, stanja svijesti i svijeta u kojem postojimo. Bila je oduvijek tu, samo smo tražili pravi naziv za naš album koji se bavi gore navedenim temama.”.

Tihana Martinović: “Philophobia je u muzičkom smislu programska suita. Osam kratkih priča sklopljenih od različitih žanrova koji se međusobno prepliću u kompozicijama. Nastajala je tijekom par godina rada, što individualnog, što kolektivnog muziciranja na probama. Zašto je nastala? Pa valjda je to sve nekako moralo izaći iz nas i prikazati se u obliku muzike, jer glumiti, slikati, plesati ne znamo (ali ni to nije isključeno u budućnosti).”.